Omniasig – cea mai proasta optiune

Pe 27 iulie s-a implinit un an de cand am semnat o polita de asigurari pentru locuinte cu BCR Asigurari, cu clauza de reinnoire automata la 12 luni.
Pe 3 August vreau sa platesc. Sun, vorbesc cu 3 agenti diferiti, ma prezint la ghiseul BCR Asigurari/actualmente Omniasig din Romana, toti imi spun acelasi lucru: polita mea a expirat, clauza de reinnoire automata nu mai este valabila, nu pot plati, t…rebuie sa inchei o noua polita,in noile conditii, dar sa stau fara grija, ca au super reduceri!
Ma enervez, fac reclamatie. Luni, 6 august, vorbesc cu agenta cu care semnasem anul trecut. Imi spune acelasi lucru, isi cere scuze ca nu m-a anuntat, invoca o problema personala, ma asigura ca au reduceri. Eu, suflet caritabil, cum ma stiti, retrag reclamatiile si merg tot atunci sa semnez cu ea o noua polita Omniasig. Pe o suma cu 10 euro mai mare ca anul trecut, retrasa in aceeasi zi din contul meu!
Azi primesc de la Omniasig raspunsul la reclamatie: polita de anul trecut s-a reinnoit automat la 27 iulie dar, pentru ca nu am platit prima de asigurare pe 27 iulie, nici in cele 15 zile de gratie (!!!), nici in ziua de azi!!!, contractul a incetat de drept si, daca vreau, pot ei sa-mi faca o noua polita.
Deci da, in interiorul termenului de gratie de 15 zile eu ma duc sa platesc, mi se spune ca nu se poate, fac reclamatie pentru ca n-am putut plati, mi se baga sub nas o noua polita, in conditii mai proaste ca anul trecut, si la o luna dupa primesc scrisoare din care reiese ca e vina mea, ca n-am platit la timp si contractul dintre noi s-a reziliat de drept?
Ce ziceti voi de aceste practici “concurentiale” de semnat noi polite cu clientii mai vechi?

Lasă un răspuns