CFR

M-am nascut langa un nod de cale ferata. De mica, m-am plimbat in locomotiva cu aburi, in cea hidraulica, in cea electrica, in electormotor (fratele mai mare al mamei a fost mecanic de locomotiva).
Am strabatut Europa cu trenul (Bucuresti – Budapest-Viena-Koln-Haga-Amsterdam-Copenhaga-Goteborg-Berlin-Budapesta-Bucuresti).
De la inceputul anului, am calatorit cu trenul atat de mult, incat o sa ajung sa-i cunosc pe controlori: Bucuresti-Timisoara si retur; Bucuresti-Oradea si retur; Bucuresti-Iasi-Piatra Neamt -Bucuresti; Bucuresti-Suceava-Piatra Neamt -Bucuresti, din nou, Bucuresti-Suceava-Bucuresti, Bucuresti-Oradea-Bucuresti + de vreo 15 ori Bucuresti-Focsani-Bucuresti.
Numai tinand cont de cat am calatorit anul asta, m-as astepta ca CFR-ul sa-mi ofere nu stiu, un fel de echivalent al milelor de zbor pe care le primesc la companiile aeriene.
Pe naiba! Foarte tare a fost cand, desi platisem bilet la vagonul de dormit, clasa I, patul de jos (cat lux!), am dormit in patul de jos micsorat cu o treime, pentru ca patul din mijloc fusese coborat/lipit de perete si ocupa mare parte din spatiul in care ar fi trebuit sa ma lafai eu, conform banilor pe care i-am dat.
Si mai tare, cel mai tare, a fost saptamana trecuta, in acceleratul de Iasi, in care toti cei 4 controlori de bilete stateau de vorba pe bancheta dintre cele doua etaje ale vagonului, la aproximativ 40 de grade, fara ferestre care sa se deschida, si FUMAU!  Desigur, n-am reusit sa aflu un numar de telefon la care sa fac o reclamatie, iar de ei nu am indraznit sa ma apropii, tocmai o repezisera pe o alta tipa, inaintea mea.

M-am nascut langa un nod de cale ferata. De mica, m-am plimbat in locomotiva cu aburi, in cea hidraulica, in cea electrica, in electormotor (fratele mai mare al mamei a fost mecanic de locomotiva).

Am strabatut Europa cu trenul (Bucuresti – Budapest-Viena-Koln-Haga-Amsterdam-Copenhaga-Goteborg-Berlin-Budapesta-Bucuresti).

De la inceputul anului, am calatorit cu trenul atat de mult, incat o sa ajung sa-i cunosc pe controlori: Bucuresti-Timisoara si retur; Bucuresti-Oradea si retur; Bucuresti-Iasi-Piatra Neamt -Bucuresti; Bucuresti-Suceava-Piatra Neamt -Bucuresti, din nou, Bucuresti-Suceava-Bucuresti, Bucuresti-Oradea-Bucuresti + de vreo 15 ori Bucuresti-Focsani-Bucuresti.

Numai tinand cont de cat am calatorit anul asta, m-as astepta ca CFR-ul sa-mi ofere nu stiu, un fel de echivalent al milelor de zbor pe care le primesc la companiile aeriene.

Pe naiba! Foarte tare a fost cand, desi platisem bilet la vagonul de dormit, clasa I, patul de jos (cat lux!), am dormit in patul de jos micsorat cu o treime, pentru ca patul din mijloc fusese coborat/lipit de perete si ocupa mare parte din spatiul in care ar fi trebuit sa ma lafai eu, conform banilor pe care i-am dat.

Si mai tare, cel mai tare, a fost saptamana trecuta, in acceleratul de Iasi, in care toti cei 4 controlori de bilete stateau de vorba pe bancheta dintre cele doua etaje ale vagonului, la aproximativ 40 de grade, fara ferestre care sa se deschida, si FUMAU!  Desigur, n-am reusit sa aflu un numar de telefon la care sa fac o reclamatie, iar de ei nu am indraznit sa ma apropii, tocmai o repezisera pe o alta tipa, inaintea mea.

Lasă un răspuns